۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

رییس جهاد دانشگاهی اردبیل:

جهاد دانشگاهی رابط بین جامعه و دانشگاه‌ها محسوب می‌شود

جهاد دانشگاهی رابط بین جامعه و دانشگاه‌ها محسوب می‌شود

اردبیل - رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی نهادی علمی و انقلابی بوده و رابط میان جامعه و دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسام رسولی ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از برندگان مسابقه پیامکی «گلستان جهاد» ویژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی و انقلابی است و در سطح کشور رسالت آن تبدیل علم به فناوری بوده و رابط بین جامعه و دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی به گستره فعالیت‌های این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: بیشتر فعالیت‌های نهاد برای مردم با فعالیت در زمینه شبیه‌سازی، سلول‌های بنیادی، ذخیره بانک خون بند ناف نوزاد، سلامت و درمان، فعالیت‌های پژوهشی و علمی در سطح کشور شناخته شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل نیز علاوه بر فعالیت در زمینه‌های سلامت و درمان ناباروری، ذخیره بانک خون بند ناف نوزاد و سایر زمینه‌های سلامت و درمان و با مجموعه چاپ و انتشارات کتاب‌هایی که ارزش علمی دارند در استان شناخته شده است.

رسولی فعالیت‌های فرهنگی- دانشجویی، فعالیت‌های پژوهشی و فناوری را از دیگر فعالیت‌های این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه آموزش و کارآفرینی نیز آموزش‌های مهارت محور، جز اولویت‌های این نهاد است و امروز جهاد دانشگاهی جز ۱۴ نهاد اجرایی است که بعد از آموزش مهارت محور در راستای اشتغال‌زایی واجدین شرایط را برای استفاده از وام و تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل مشخص شده معرفی می‌کند.

وی در پایان ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی گلستان جهاد تصریح کرد: علاوه بر جایزه نقدی، برندگان این مسابقه برای شرکت در دوره‌های آموزش کوتاه مدت این واحد از ۵۰ درصد تخفیف و کسانی را که برای آموزش از خانواده و یا آشنایان معرفی کنند از ۳۰ درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.

کد خبر 6264043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha